1. Wanneer en waar upload ik mijn bestanden?

Je kunt je bestanden direct na het plaatsen van je bestelling uploaden.

In onze automatische uploadtool controleer je zelf je bestanden op:

  • Kleurcodering
  • Positionering
  • Snijmarge
  • Resolutie
  • Schaal

Geen haast met je bestelling? Je kunt ook kiezen voor ons alternatieve aanleversysteem. Onze mensen zullen je bestanden handmatig controleren. Houd wel rekening met een langere doorlooptijd. We laten je per e-mail weten wanneer je order in productie is gezet.

2. Hoe plaats ik een bestelling?

Wil je een bestelling bij ons plaatsen? Volg dan deze drie eenvoudige stappen:

  1. Kies je product, stel deze samen en voeg het toe aan de winkelwagen.
  2. Kies de betaalwijze en het afleveradres.
  3. Heb je akkoord gegeven? Je kunt nu je bestand aanleveren via de website.

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met een orderbevestiging.

3. Wat is de status van mijn bestelling?

Om de status van je bestelling te zien, log je in op de website en ga je naar ‘Orders in verwerking’. Wanneer je op de betreffende order klikt, zie je in één oogopslag wat de status is.

4. Hoe wijzig ik het afleveradres?

Als je je bestelling nog niet hebt afgerond, kun je bij stap 2 van het bestelproces het afleveradres aanpassen.

Heb je de bestelling al geplaatst? Doe dan het volgende:

  • Ga naar ‘Mijn account’
  • Ga naar ‘Mijn adresboek’ en kies ‘Nieuw adres toevoegen’
  • Vul de adresgegevens in en klik op ‘Opslaan’

Neem contact op met onze klantenservice om je afleveradres door één van onze medewerkers te laten wijzigen.

Let op: Heeft je order de status ‘Verzonden’? In dit geval kunnen wij je afleveradres niet meer wijzigen.

5. Geschillenbeslechting

“De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig/verplicht deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.” Indien u niet verplicht of bereid bent deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure, kunt u als volgt informeren over het ODR-platform: “De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.”